SkoleIntra Træf 2012 – nu efter oplæg

Det var en udsøgt fornøjelse at tale foran jer alle sammen i Teatersalen idag! Dejligt at så mange var mødt op og så er det jo altid dejligt at folk godt gider kommentere, spørge og rose efter oplægget 🙂

Udover de emner  jeg nævnte i mit i tidligere indlæg, så kom jeg også ind på digital mobning og internationalt samarbejde samt lidt meta tanker om hvorfor IT og medier er gode og vigtige medspillere i dagens uddannelseslandskab.

Jeg håber I fik noget med hjem – ellers skriver I bare til mig! God fornøjelse med resten af dagen

5 thoughts on “SkoleIntra Træf 2012 – nu efter oplæg

  1. Ja det var et meget inspirerende oplæg!
    Og nu har du fået tvunget mig ind på Twitter 😉 Så mangler jeg bare at finde nogle der sammen med mig vil tage del i og udvikle mit virtuelle klasseværelse til internationalt samarbejde.

    • Hej Nanna, tak for din kommentar! Var det os der talte om Sydafrika efter oplægget! I givet fald kender jeg en it vejleder dernede som sikkert kan hjælpe dig igang 🙂 Hun er også på Twitter og hedder Fiona Beal. Har selv arbejdet med hende og hun er meget reel!
      Jeg kan desværre ikke selv deltage i dit virtuelle klasseværelse, da jeg skifter job pr 2.4. Jeg skal være konsulent for dansk, it og medier i Helsingør 🙂

  2. Det kunne jeg tilregnede godt være interesseret i at høre nærmere om. Er viser på skole i Sorø, var på intra, men så ikke oplæg, desværre, har dog planer om at fokusere på den intenationale dimension, skriv lidt mere.

    Mvh tejstø

    • Hej Jesper
      Det lyder spændende-det prøver vi også at få mere gang i her i Helsongør, hvor jeg er skolekonsulent.
      Lad os evt. udveksle erfaringer…
      Mvh
      Anne-Marie

Skriv et svar

